吃、喝、玩、樂!
2015年8月25日火曜日
Summer event
お台場夢大陸に行ってVS嵐のゴロゴロバイキングを挑戦しました!
Went to Fuji TV summer event to challenge the Gorogoro viking game.
2015年7月16日木曜日
2015 start again my blog eat drink and be merry! Feb to March
I was very busy in 2014 so there wasn't anytime for me update myself in this blog but. from Now on I want to keep it update again!!
From April 2015, I moved to Tokyo for work and live.......... hopefully i can find something new to show you!
新しい投稿
前の投稿
ホーム
登録:
投稿 (Atom)